گارانتی سمعک
یکی از راه های تشخیص اصالت سمعک، رجوع به کارت گارانتی شرکتی آن سمعک است. در واقع یکی از مواردی که هنگام تهیه سمعک باید به آن توجه کنید، کارت گارانتی سمعک می باشد. از آنجا که سمعک با سلامت افراد در ارتباط است بنابراین توجه به کارت گارانتی و اطمینان از اصالت کالا ضروری می باشد.
علاوه بر این یکی از مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه سمعک از بیمه، کارت کارانتی آن سمعک می باشد. لازم به ذکر است که کلیه سمعک هایی که در کلینیک سمعک آرین تجویز می گردند دارای کارت گارانتی شرکتی می باشند.
یکی دیگر از راه های اطلاع از اصالت سمعک خریداری شده توجه به شمار سریال سمعک می باشد. این شماره سریال باید موقع خرید سمعک بر روی جعبه سمعک قابل رویت بوده و در کارت گارانتی به آن اشاره شود.
بنابراین سمعک خود را از کلینیک های شنوایی شناسی تهیه کرده و بدون کارت گارانتی سمعک خریداری نکنید. کارت گارانتی سمعک باید شامل این موارد باشند: ۱. مدل سمعک ۲. تاریخ شروع یا اتمام گارانتی ۳. شماره سریال سمعک ۴. مدت گارانتی ۵. اسم فردی که سمعک را خریداری کرده و در برخی موارد ۶. اسم متخصص شنوایی شناس یا نام کلینیکی که سمعک را از آن خریداری کرده اید.
توجه داشته باشید که مواردی باعث ابطال گارانتی سمعک می گردد که شامل موارد زیر هستند:
۱. هرگونه تعمیر سمعک توسط افراد غیر کارشناس.
۲. شکستگی
۳. آب خوردگی
۴. گم شدن سمعک
جهت خرید سمعک با کارت گارانتی شرکتی و خدمات بیمه ای سمعک می توانید با کلینیک آرین تماس بگیرید. جهت مشاهده نمونه کارهای این کلینیک در زمینه سمعک های داخل گوشی می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین نمونه کارهای سمعک های پشت گوشی اینجا و اینجا موجود هستند.
سلام ممنون از مطالب خوبتون