بیمه سمعک
کلینیک سمعک آرین به دلیل همکاری با شرکت های وارد کننده سمعک و متخصصینی که چندین سال سابقه فعالیت با بیمه های درمانی را دارند، قادر است نیازهای بیمه ای بیماران را در کمترین زمان ممکن برطرف نماید. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت دریافت هزینه سمعک از بیمه بصورت کاملا رایگان در کلینیک آرین انجام می گردد. بنابراین تکمیل مدارک از ما و دریافت هزینه سمعک از بیمه با شما.
مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه سمعک از بیمه شامل موارد زیر می باشند:
- دفترچه بیمه
- نوار گوش یا همان سنجش شنوایی
- گواهی پزشک گوش و حلق و بینی که در دفترچه بیمه باید قید گردد.
- فاکتور معتبر
- کارت گارانتی سمعک
- و در نهایت خود سمعک
کلینیک آرین در تمامی مراحل دریافت هزینه سمعک از بیمه در کنار شما بوده و با اقداماتی که انجام می دهد می تواند دریافت هزینه سمعک از بیمه را تضمین کند.
حال که ما مدارک فوق را تکمیل کرده و در اختیار شما قرار دادیم کافی است به شعب بیمه مربوطه مراجعه کرده و هزینه سمعک را دریافت کنید. شاید بپرسید که چه مقدار از هزینه سمعک را بیمه متقبل می گردد؟ با ما باشید تا شما را از تعرفه بیمه های مختلف را باخبر سازیم.
قبل از اشاره به تعرفه های بیمه ها، لازم به ذکر است که بیمه ممکن است هر 5 الی 10 سال یکبار هزینه سمعک را پرداخت کند. بنابراین از کلینیک هایی سمعک تهیه نمایید که توسط افراد متخصص سمعک تجویز و تنظیم می گردد.
تعرفه سمعک در بیمه های مختلف
در زیر میزان تعرفه ای که بیمه های مختلف جهت پرداخت هزینه متقبل می شوند را مشاهده می کنید. ما بیمه ها را به دو دسته اصلی بیمه های شرکتی و بیمه های بانکی تقسیم کرده ایم. دفترچه بیمه کارکنان بانک جزو بیمه های بانکی هستند. سایر دفترچه بیمه ها از جمله بیمه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و خدمات درمانی در گروه بیمه های شرکتی قرار می گیرند.
کلینیک آرین طرف قرارداد با کلیه بیمه های مذکور می باشد بنابراین در حین خرید از این کلینیک دچار مشکل نخواهید بود. قطعا از خرید سمعک از کلینیک آرین راضی خواهید بود. جهت مشاهده نمونه های های این کلینیک در زمینه سمعک های داخل گوشی می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین نمونه کارهای سمعک های پشت گوشی اینجا و اینجا موجود هستند.
1 دیدگاه